Samonakládací přepravník Porto K18

Technologie úklidu slámy lisováním obřích balíků se vyznačuje celou řadou známých předností. Efektivnost tohoto postupu je však vázána na zvládnutí manipulace s balíky, zejména na jejich odklid z pole.

Samonakládací přepravník Porto K18 nabízí nejefektivnější řešení nakládání a svozu lisované slámy, zhodnotíme-li výkon soupravy k jejím investičním i provozním nákladům a nároku na obsluhu.

  • Průměrná doba nakládky 1 ks balíku (včetně nájezdu) 60 sekund
  • Kvalitní dílenské zpracování
  • Bohatě dimenzované kriticky namáhané součásti
  • Obsluha z kabiny traktoru
  • Sběr a nakládání lisovaných balíků je prováděno vidlemi umístěnými pod manipulační plošinou.
  • Manipulační plošina pojme 2 nebo 3 balíky, podle jejich šířky (2x120 cm, nebo 3x80 cm) a sklopením do svislé polohy je uloží na požnou plošinu.
  • Ložná plošina je vybavena posuvným dnem a posuvným zadním čelem, které tvoří současně oporu naložených balíků. Mírný sklon ložné plošiny zabezpečuje dostatečnou stabilitu nákladu.
  • Vyprazdňování se provádí sklopením plošiny. K tomu je třeba volit rovnou a pevnou plochu. Výška přepravníku se sklopenou plošinou je 3,8 m.
  • Ovládání všech provozních funkcí stroje se provádí z kabiny traktoru pomocí eletrohydraulického systému.

 

Kapacita přepravníku:

12 balíků o rozměru v=850 x š=1200 mm

14 balíků o rozměru v=700 x š=1200 mm

18 balíků o rozměru v=800 x š=800 mm

Porto K18

Délka vozu

8655 mm

Šířka vozu

2710 mm

Výška nenaloženého vozu

2800 mm

Pohotovostní hmotnost

3670 kg

Celková hmotnost

8000 kg

Maximální přepravní rychlost

25 km/h

Standardní rozměr pneu

14,5/80-18

Závěs

pevné oko ø40 mm

Brzděná náprava

ano

Průtokový filtr oleje

pro zajištění spolehlivosti a ochrany hydraulických komponentů

Flotační kola

pro zajištění větší stability a zmenšení tlaku na půdu

není k dispozici
Novinky
SIMA Paris 2022
20 Říjen 2022

Od 6. do 10. listopadu se SMS CZ zúčastní pařížského veletrhu SIMA 2022.

30 Červen 2022

Během jara uvedla česká značka SMS CZ na trh novou generaci diskového podmítače Ontario s pracovní šířkou 5 a 6 metrů.

14 Červen 2022

Po sérii akcí v zahraničí se letos poprvé představujeme na domácí půdě.

CZ.01.1.02/0.0/0.0/15_019/0004523 - Nová technologie rafinace spalin a eliminace persistetních organických látek využitím odpadního sorbentu 

je spolufinancován Evropskou unií

Oveřená technologie: nová technologie rafinace spalin pro snižování kyselých plynů  a persistentních organických látek. Popoprovoz nové technologie rafinace spalin

CZ.01.1.02/0.0/0.0/15_019/0004522 - Nová nízkonákladová technologie pro katalytickou redukci oxidů dusíku ve spalinách určená pro malé a střední emisní zdroje

je spolufinancován Evropskou unií

Oveřená technologie nové katalytické metody snižování NOx ve spalinách. Návrh a konstrukce nové technologie DeNOx instalované na poloprovozní spalovací jednotce VŠB-TUO.

Výstavy 2017-2019

je spolufinancován Evropskou unií

Uchopit pozici na zahraničních trzích a snažit se získat a uchopit pozici na trzích, kde naše stroje ještě nejsou tolik známé.

Účast na zahraničních výstavách 2018-2020

je spolufinancován Evropskou unií

Udržet pozici na zaharaničních trzích, udržet podíl vývozu firmy na cca 70-ti procentech produkce a získavat trhy nové, aby mohlo dojít k vyrovnání případného poklesu kupní síly(vlivem stavu zemědělství a  dotací), v některé zemi kam vyvážíme.

Optimalizace strojně-technologického vybavení pro potřeby výrobních procesů nově vyvíjených a inovovaných produktů společnosti SMS CZ s.r.o.

je spolufinancován Evropskou unií

Inovace výrobních procesů a výroba inovovaných produktů